911 ահազանգման կենտրոն

911 Ահազանգերի սպասարկում

Ի՞նչ գործառույթներ է իրականացնում 

911 ահազանգման կենտրոնի հիմնական գործառույթն է ահազանգերի սպասարկում`

  • արտակարգ դեպքերի, պատահարների ահազանգերի ընդունում, 
  • սոցիալ-կենցաղային բնույթի ահազանգերի ընդունում,
  • ստեղծված իրավիճակին համարժեք արձագանքման կազմակերպում,
  • հոգեբանական աջակցություն,
  • առաջին օգնության և բժշկական խորհրդատվության տրամադրում։

 

Ահազանգման կենտրոնում չեն սպասարկվում՝ 

  • երբ դեպքի մասին չեն փոխանցվում արձագանքում կազմակերպելու համար անհրաժեշտ և բավարար տեղեկություններ` դեպքի բնույթը և հասցեն.
  • երբ ահազանգի բնույթը չի առնչվում «911» ծառայության գործառույթներին կամ արտակարգ դեպքի, պատահարի առաջացման (առաջացման սպառնալիքի) վտանգ չի ներկայացնում.
  • երբ ահազանգը ակնհայտ կեղծ է կամ հետադարձ ստուգման ժամանակ պարզվել է նրա կեղծ լինելը.
  • երբ ահազանգը նույն հասցեով, նույն դեպքով է, իսկ ահազանգողը չի հաղորդում լրացուցիչ տեղեկություններ.
  • երբ ահազանգողը խոսում է օտար լեզվով (բացառությամբ` անգլերեն և ռուսերեն).
  • երբ ահազանգողը, մինչ արտակարգ դեպքին, պատահարին առնչվող տեղեկատվության տրամադրումը, օգտագործում է անվայել, վիրավորող խոսքեր:
911
Իրավական տեղեկատվություն՝

«911» ծառայությունում օպերատիվ հերթափոխի կողմից քաղաքացիների և այլ անձանց ահազանգերի սպասարկման, տեղեկատվության ընդունման, գրանցման, փոխանցման, վերադաս հրամանատարների հրամանների, կարգադրությունների կատարման կարգը սահմանելու մասին ՀՀ ԱԻ նախարարի հրաման։ 

Հրամանը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։

Ո՞վ կարող է դիմել

ՀՀ և օտարերկրյա քաղաքացիներ

Հեռախոսահամար
Ծառայության արժեքը

Անվճար

Ծառայության աշխատանքային ժամեր

Շուրջօրյա

Ինչպե՞ս դիմել

Արտակարգ դեպքերի, պատահարների ահազանգերն ընդունվում են 911 հեռախոսահամարին հեռախոսակապերով, SMS հաղորդագրություններով և այլ համակարգերով